.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون دادستان گرگان:
100 بنای غیرمجاز در گلستان تخریب می‌شود

معاون دادستان گرگان گفت: هم اکنون بیش از 100 پرونده در اجرای احکام مرکز استان در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز وجود دارد که با هماهنگی‎های لازم و در اسرع وقت، این احکام اجرا می‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان گلستان، محمد موسوی‎مطلق با بیان اینکه همه احکام صادره شده پس از طی مراحل قانونی با قدرت اجرا می‎شود، تاکید کرد: احکام قلع و قمع پس از طی مراحل قانونی در محاکم و پس از قطعی شدن احکام، اجرا می‎شوند.

وی اجرایی شدن آرای صادر شده در زمینه قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز را در گرو همکاری سایر دستگاه‎های متولی برشمرد و گفت: اکثر این احکام در دوران دادستان سابق قطعیت یافته بود اما به دلیل نبود امکانات از قبیل بیل مکانیکی و لودر اجرایی نشده بود که خوشبختانه با پیگیری‎های انجام شده امکانات مورد نیاز برای اجرای این احکام فراهم شد.

موسوی‎مطلق با بی‎مورد خواندن جو سازی برخی افراد در این باره گفت: مردم خواستار اجرای دقیق قانون و عدالت هستند و ما نیز به دنبال اجرای کامل قانون و احکام صادره از مراجع قانونی هستیم تا با رهایی اراضی کشاورزی و محیط زیست از چنگال سودجویان و فرصت‎طلبان، وضعیت زیست محیطی پایداری را در استان شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه  برخی افراد که با وعده‎های واهی مبنی بر در بافت قرار دادن اراضی که در حاشیه روستاها قرار دارند، اقدام به فروش زمین به افراد می‎کنند بار دیگر از مردم خواست فریب این سودجویان را نخورند و مردم از خرید، فروش و ساخت و ساز بدون مجوز در زمین‎هایی که در بافت هادی روستا قرار ندارند، خودداری کنند.

در هفته‎های اخیر احکام قلع و قمع تعدادی از بناهای غیرمجاز در روستای «توشن» گرگان اجرا شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.